miércoles, 6 de marzo de 2013

5. Avatar analògic taca


Descripció:
Hem agut de editar la nostra imatge per a que només tingués blanc o negre, contrastant-la al màxim , després calcant-la, hem omplert les parts negres amb un retolador i les més clares deixant-les blanques.
Imatge inicial
Foto-0608_3_-_copia
Procés:
Primer amb un editor de fotos he contrastat la imatge i he anat jugant amb els efectes fins que he vist que m’ha quedat bé.
Foto editada a: http://www.picmonkey.com/
Utilitzant els contrastos, blanc i negre...

Després he calcat la imatge i la he començat a omplir comparant-la amb la imatge de l'ordinador

Resultat:
Foto-0006c

El resultat m'ha sortit bastant bé, els ulls els hauria d’haver ennegrit una mica més i algunes parts estan mal fetes; però en general la trobo molt bé.

Valoració:
 Aquesta activitat m’ha agradat molt, la considero més fàcil que les anteriors i es feia també més de pressa i no s’havia d’anar tant en compte. La meva principal dificultat ha sigut no tenir la foto impresa i per tant només em podia fixar en la imatge de la pantalla i a mitja cara el retolador se m’ha gastat i he agut de pintar tot per sobre amb un altre nou.
No he aprés res de nou i recomanaria l'activitat per tornar a fer-la. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario