miércoles, 6 de marzo de 2013

6. Diseny d'un logotip


Descripció: Havíem de fer un logotip  que segons Wikipedia és un signe gràfic, distintiu o emblema utilitzat per entitats comercials, organitzacions o individus amb l'objectiu de facilitar o promoure el reconeixement públic instantani d'un producte, servei o empresa però que ens  representés a nosaltres i al nostre bloc.
Procés:
El primer pas va ser començar a fer logotips en un full, una pluja d’idees,  de entre tots els logotips  vam haver de escollir quatre, posar-los a una làmina i repassar-los.
Una vegada fet això, la vem fer amb blanc i negre fer-li un volum, y després donar-los color.
Tot seguit vam dibuixar el nostre logotip a un paper de cartró ploma dues vegades, però dibuixat ,més gran, per a poder donar-li volum. I després de retallar les dues peces les vam enganxar juntes i donar lis volum i color. 

Resultat:  El color rosa no era com jo ho vaig fer a la làmina en color però em sembla que més o menys està bé, Vaig tenir bastants dificultats a l’hora de retallar les peces amb el cúter i el cartró ploma.  I la cola es va sortir de la part del volum, per tant es veu. He agafat la peça de puzzle perquè els altres eren massa difícils i em va agradar.


Valoració: Tornaria a fer aquesta activitat, però en comptes d’utilitzar cartró ploma utilitzaria un altre material, cartró o alguna altre cosa a la que no haguessis d’utilitzar el cúter ja que és més difícil fer lo anar que unes tisores. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario